środa, 17 lipca 2013

Rozdział 13

~ Oczami Nat
Kendall postanowił spędzić ze mną moje urodziny. Czyżbym mu się spodobała ? Niee, na pewno nie. Pewnie Pati wymyśliła mi taki prezent. w końcu jak takie ciacho jak on, może czuć coś do takiej dziewczyny jak ja. Nigdy nie byłam w L.A, więc nie wiedziałam gdzie mam się kierować. Chłopak złapał mnie za rękę i szedł dalej przed siebie. Doszliśmy do jakiegoś parku. Było tam bardzo pięknie. Pytałam go gdzie mnie zabiera, ale nie chciał nic powiedzieć. Po drodze rozmawialiśmy. Pytał się jak jest w Polsce. Mówił, że chciałby tam kiedyś pojechać.
- Zapraszam do mnie. Chętnie cię przygarnę na jakiś czas. - zaśmiałam się.
- Ooo to super. Już nie mogę się doczekać. - odpowiedział także się uśmiechając. Nim się obejrzałam był już wieczór. Byłam trochę głodna,więc chłopak powiedział, że ma coś przygotowanego. Szliśmy jakąś małą ścieżką, aż doszliśmy nad jezioro. Było tam prześlicznie. Tuż nad wodą leżał rozłożony koc, a na nim wielki kosz. Usiedliśmy i zaczęliśmy jeść. Były tak truskawki w czekoladzie i inne pyszne przysmaki. Po jakiś czasie Kendall zaciągnął mnie na mały pomost. Przysiedliśmy na końcu i patrzyliśmy w wodę. Było tam na prawdę ślicznie. Nagle Kendall zaczął szukać czegoś w kieszeni.
- O niee, nie nie nie. - zaczął mruczeć pod nosem. 
- Co się stało ? - spytałam.
- O tak, mam. Już wszystko w porządku. - odpowiedział i wyjął pudełeczko. Spojrzał na mnie i kazał wyjąć rękę. Zrobiłam jak mi kazał. Chłopak wyciągnął prezent i zaczepił mi na rękę. Była to bransoletka.
- Jest cudowna. Dziękuje ale nie musiałeś. - zarumieniłam się i uśmiechnęłam. Blondyn patrzył mi w oczy i jakby się zawiesił. Zauważyłam, że nasze twarze zbliżają się do siebie, aż wreszcie się pocałowaliśmy. Czułam motylki w brzuchu. To najwspanialszy moment w całym moim życiu. Było bardzo przyjemnie. Potem wróciliśmy na koc. Rozmawialiśmy bardzo długo. Opowiedziałam mu o sobie prawie wszystko, tak jak on mi. Zobaczyliśmy, że jest bardzo późno i postanowiliśmy wrócić. Szliśmy do mieszkania trzymając się za ręce i przytulając się. Kiedy weszliśmy do domu, wszyscy siedzieli w salonie i śmiali się.
- Widzę, że tutaj bardzo wesoło - powiedział Kend. 
- I to bardzo. A jak tam urodzinki ? - spytał James.
- Bardzo miło spędzone. - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się. Postanowiliśmy pójść z Kendallem na taras i razem posiedzieć. Chłopak położył się na leżaku, a ja na nim. Było bardzo miło. Leżeliśmy i patrzyliśmy w gwiazdy.

~ Oczami Pat
Zobaczyliśmy, że Nat i Kendzzie poszli na taras. Już wiem, że oni są dla siebie stworzeni. James i Carlos chcieli oglądać jakiś następny film. Ja jednak wolałam iść posiedzieć do pokoju. Logan poszedł ze mną. Usiadłam przy biurku i włączyłam komputer. Chłopak stanął pod drzwiami i patrzył się na mnie. Trochę dziwnie się czułam. 
- Boże, jaka ty jesteś piękna. - powiedział. Ja jednak nie zareagowałam. On postanowił jednak do mnie podejść. Złapał mnie z rękę i przyciągnął do siebie. Spojrzał na mnie i zaczęliśmy się całować. Zrobiło się bardzo gorąco. W jednej chwili ściągnęłam mu koszulkę i położyłam ręce na jego plecach. Logan zaczął całować mnie po szyi i także zdzierał ze mnie top. Był bardzo podniecony. Pierwszy raz go takiego widziałam. Nasze pocałunki były coraz to namiętniejsze. Położył mnie na łóżku i zaczął całować po brzuchu. Zdjął ze mnie spodnie i zostałam w samej bieliźnie. Nie musiałam robić tego samego chłopakowi, gdyż sam mnie wyprzedził. Całował mnie po całym ciele. Było bardzo przyjemnie. Poczułam, że jedną ręką rozpina mój stanik. W jednej chwili pozbawił mnie górnej jak i dolnej części bielizny.
- Nigdy tego nie robiłam. - powiedziałam lekko zawstydzona.
- Ja też nie. Zawsze czekałem na tą jedyną. Będę delikatny. - odpowiedział wracając na górę i całując mnie w usta. Było cudownie. Po jakimś czasie zaczęliśmy to robić. Logan był powolny i bardzo czuły. Czułam jakbym zaczęła życie od nowa. Czułam się wspaniale. Chociaż chłopak był delikatny tak jak obiecał, ja nie mogłam powstrzymać emocji. Kurczowo trzymałam się pleców chłopaka. Bałam się, że go podrapię, ale on nie reagował. Trwaliśmy w tej rozkoszy dosyć długi czas, ale dla mnie minęło to bardzo szybko. Odrobinę zmęczeni położyliśmy się koło siebie. Spoglądałam na jego roześmianą twarz i sama zaczęłam się uśmiechać. Ten to by się tylko brechał. Pocałowałam go w nos i wtulona w jego tors poszłam spać.

~ Oczami Kendalla
Leżałem na leżaku razem z Nat. Było bardzo miło. Niebo pełne gwiazd i my. Mógłbym tak leżeć w nieskończoność. Czułem bicie serca dziewczyny i jej ciepły oddech na swojej szyi. Obejmowała mnie dosyć mocno, tak jakby bała się, że ucieknę. Nigdy bym od niej nie uciekł. Znamy się jeden dzień ale wiem o niej prawie wszystko i co najważniejsze wiem, że się w niej zakochałem. Rozmyślając tak o wszystkim zauważyłem, że dziewczyna zasnęła. Było już dosyć późno, więc postanowiłem zabrać ją do domu. Wziąłem ją na ręce i wszedłem do mieszkania. Spostrzegłem, że na kanapie śpią Carlos i James. Jak zwykle zasnęli na filmie. Obudziłem ich i poszli do swoich pokoi. Robiąc to ciągle trzymałem dziewczynę. Miała na prawdę twardy sen. Poszedłem po schodach na górę i do pokoju dziewczyny, który był na przeciwko pokoju Pati. Położyłem ją do łóżka, przykryłem kołdrą i pocałowałem w czoło. Spała jak suseł i chyba nie miała zamiaru się budzić. Postanowiłem posiedzieć jeszcze chwilę i na nią popatrzeć, bo wyglądała uroczo, gdy spała. Przysiadłem na łóżku i oparłem się o ścianę. Spoglądałem na dziewczynę i w pewnym momencie zrobiłem się senny. Moje oczy się przymknęły i zasnąłem.

________________________________________________________________________
No to tak scenę Logana i Pat dedykuję mojej koleżance, tak tobie Ilona xD
Ona kazała mi ją napisać i dokładnie cały przebieg ;D
Mam nadzieję, że rozdział się spodoba :)

~ PatiRusher

13 komentarzy:

  1. Hahaha no wiadomo że jest super i scena tez mi sie podoba wkoncu sie doczekałam xd czekam na nn jest zajebiście w twoim opowiadaniu i w ogóle cie kocham za nie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskiiiiii
    Mam nadzieje że będzie kolejna taka scena bardzo cię prosze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Potrafisz zaskakiwać! Jak można to daj szybko next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty!!!!!!Lovciam!!!!!Więcej scen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce więcej tych scen!!!Kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww kocham cię!@!!! Słodki ec czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie :)
    Czekam na nn , i może kiedyś sytuacja się powtórzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , zwłaszcza że taki romantyczny ♥♥♥♥♥♥♥♥
    A to co robili ♥♥♥
    Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski <3
    Aww to było piękne .
    I Kendall i Nat też słodziaki <3
    Chcę next !

    OdpowiedzUsuń
  10. niezłe,czekamy na kontynłację

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG ♥
    Tylko tyle jestem w stanie powiedzieć xD ;* .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały i jakie rzeczy się dzieją ;) hihi

    OdpowiedzUsuń