piątek, 21 czerwca 2013

Prolog

Dźwięk klawisza, jeden po drugim złączony daje melodię, która w moim uchu daje mi ukojenie. Emocje jakie towarzyszą mi podczas grania są nie do opisania. Gęsia skórka, uczucie jakbym unosiła się w powietrzu i to wspaniałe ciepło, które rzadko odczuwam.
- Kochaniutka, czy chcesz herbatę ? - usłyszałam głos za swoimi plecami. Odwróciłam się od pianina i z uśmiechem wstałam z ławki.
- Oczywiście, że tak. Chętnie pomogę ją także zrobić. - odpowiedziałam sąsiadce i razem udałyśmy się do kuchni. Pani Róża była dla mnie jak babcia, której nie mam. Martwiła się o mnie i spędzała ze mną czas. Była samotna, gdyż jej rodzina mieszkała za granicą. Codziennie pomagałam jej w domu i rozmawiałam z nią. U niej czułam się lepiej niż we własnym domu. Po wypiciu herbaty, pożegnałam się  i obiecałam, że jutro tuż po zakończeniu roku przyjdę ją odwiedzić. 
Kiedy otwierałam drzwi od domu wiedziałam, że nikogo tam nie zastam. Rodzice jak zwykle bawili się na jakimś bankiecie. Weszłam do swojego pokoju, wyciągnęłam piżamę i poszłam pod prysznic. Po skończonej kąpieli położyłam się na łóżku w słuchawkach na uszach i z laptopem na brzuchu. Umówiłam się z Natką na jutro do szkoły i słuchając muzyki zasnęłam. 
Rano obudzona piosenką z telefonu, powoli wstałam z łóżka i poszłam do kuchni zjeść śniadanie. To co ujrzałam w salonie nie było zbyt miłym widokiem ...

_______________________________________________

Noo to mam już prolog ^^  Mam nadzieję, że się spodoba i bd chociaż kilka komentarzy.  To  na pewno mocno mnie zmotywuje i dodam szybko rozdział :)

~ PatiRusher ;3

7 komentarzy:

  1. super dawaj resztę tylko szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Tylko proszę dawaj szybko pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper się zapowiada ;3 .
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Masz Patka talent ! I nie mów że nie umiesz pisać bo to bzdury! Będe czytać każde twoje opowiadanie ! Loffciam <3..Marta ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie i z zapartym tchme będę czytać pozostałe posty przysięgam na zycie mojego ukochanego James'a Maslow'a

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam prolog. I zapowiada się świetnie :).
    No za późno, ale zaczynam lekturę :).

    OdpowiedzUsuń